Ögonblick från Sälen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags kom jag hem från en veckas semester i Sälen som spenderats tillsammans med Hampus, min familj och 11 andra personer. Vi hade verkligen sex helt fantastiska dagar med mycket skidåkning, mys i världens finaste stuga, badtunnabad, bastande, middag på lammet och grisen och firande av två 50-åringar. Jag har inte varit på skidsemester på cirka 10 år och då var jag inget stort fan av det, men nu älskar jag det! Det var inga problem att stå på skidorna igen och jag hade som mål att klara av att åka en röd backe, när veckan var slut hade jag åkt i två SVARTA backar!! (Stolt tjej!) Hampus som aldrig stått på ett par skidor lärde sig på några timmar sedan åkte han minst lika bra som de erfarna i gänget. Innan vi åkte var jag i stort behov av miljöombyte och kände mig ganska fast i hamsterhjulet här hemma. Men nu känner jag mig påfylld med energi igen och våren börjar verkligen leta sig fram i Kalmar. Hela syftet med resan var då att pappa och Björn fyllde 50 år vilket vi firade i dagarna två och bortsett från en incident som slutade med 5 stygn i Levis knä så var den här resan som sagt helt magisk.