Annies examen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För snart två veckor sedan, närmare bestämt den 2 juni, var det dags för sjuksköterskorna på Linnéuniversitetet i Kalmar att ta sin examen. Jag och min familj satt förväntansfulla och stolta i domkyrkans bänkar och väntade på vår underbara syster/dotter som skulle bli en av dessa nyexaminerade syrror. Examinerad blev hon och vi fick en fantastisk dag på Långviken med familj, släkt och vänner som var där för att gratta Annie. Eftersom jag då och då varit med lite på ett hörn på deras klassfester och tjejkvällar så kan jag säg att Kalmar sjukhus är lyckligt lottad som nu har fått så fina människor och det känns oerhört tryckt att just dom kommer att ta hand om oss när vi väl behöver det! <3
#1 / / Annie:

Min fina syster <3 Tack för att du alltid dokumenterar dessa stunder. Kram