Herr och fru Nilsson

 
 
 
 
 
 
I helgen som varit fick jag uppleva mitt första bröllop i vuxen ålder och det var min fina vän Linda från skolan som äntligen blev fru till sin kära Micke. Hampus, jag och Arnela bilade till Västerås på fredagen där vi bokat ett väldigt lyxigt hotell, bröllopet ägde rum dagen därpå men det var så himla skönt att komma upp en dag tidigare. På lördagen var nog alla tre lite pirriga och klockan två satt vi i kyrkbänken och bevittnade en fantastiskt fin vigsel. Linda var vacker som en dag och höjdpunkten var när vi, efter vigseln, kramades för första gången på över ett år! Efter att vi välkomnat brudparet utanför kyrkan bar det av till landet där festen hölls i en sjukt fin lada. Varenda detalj var noga genomtänkt och inget hade lämnats åt slumpen, jag vet ju hur duktig Linda är med just detta. Resten av dagen och kvällen var fylld med tårar, skratt och KÄRLEK.
 
Tack åter igen Linda och Micke för att vi fick äran att vara med på er stora dag, den kommer för alltid vara med som ett vackert och härligt minne. <3
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / MODE EMMISH:

så vackra foton =)

ha en fin dag
kram