Uppdatering på inredningsfronten

 
 
 
Jakten på nya kuddar till soffan fortsätter och det senaste tillskottet är den underbara blommiga kudden ni kan se på första bilden, inte alls vad jag hade i tanken från början men när jag såg den föll jag pladask. Egentligen matchar den inte hundra procent till mattan men jag och Hampus tyckte så mycket om den att vi struntade i det. Jag har ju inget perfekt matchat hem i övrigt utan föredrar att ha inredning som är vacker och känns bra i magen, och då blir det även ett hem med en personlig karaktär. Jag har även gjort en DIY till våra LP-skivor! I helgen fick jag nämligen en gammal sockerlåda av en kollega till Hampus och den visade sig vara som gjord för just detta ändamål. Jag har inte behandlat den med något utan tog bara en fuktig trasa och torkade av den. Tycker den är finast i sitt original! Däremot har jag skruvat fast fyra små hjul under lådan så att den är smidig att flytta när man städar osv. Så, det var en liten uppdatering på inredningsfronten här hemma! 
 
#1 / / Rebecca Adnell:

Så fint!