Söndagens frukostpicknick

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förra veckan var en ganska hektisk vecka för både mig och Hampus. Nu när jag inte pluggar längre och för tillfället är jobbsökande så ser våra dagar väldigt olika ut och vi lyckas gå om varandra hela tiden. I lördags kom detta ifatt mig och jag blev lite ledsen när jag insåg att vi knappt hunnit umgås något på flera dagar. Då bestämde vi oss för att göra en liten utflykt på söndagen bara vi två. Morgonen efter åkte vi till ett bageri och köpte med oss mackor, kakor och pucko sedan åkte vi vidare till skogen. Vi valde den största stenen i hela skogen (den är gigantisk men tyvärr gick det inte att fånga på bild) att ha vår picknick på. Där uppe satt vi länge och väl och bara njöt av lugnet och tystnaden, när rastlösheten började krypa i mig drog vi oss ner från stenen och gick på en liten fotorunda. September är verkligen en otroligt vacker månad och ljuset som är nu är helt magiskt! Det var den lilla utflykten och den gjorde gott för både kropp och själ.
#1 / / Helene:

Gu så mysigt! Och så vackra bilder! *o*

#2 / / Rebecca:

mysigt!