Ett trevligt avslut på förra veckan

 
 
 
 
 
 
 
I söndags blev vi bortbjudna på middag till min tvillingsyster och hennes pojkvän Levi. Det var så himla mysigt och gott allting och jag önskar man gjorde sådant här varje helg. Vi började med lite ost och vin (alkoholfri cider för min del såklart) på deras balkong medan Levi satt utanför och grillade. Det bjöds på olika sorters korv från Rosas handel på Öland och en underbar potatissallad. Till efterrätt åt vi någon mumsig bullkrans. Ett väldigt bra avslut på veckan helt enkelt, tack för det kära ni! (Sorry för de oseriösa bilderna på min Hampus, men det är sådan han är och det är bara att gilla läget haha)
#1 / / Angelica:

åh ser ut o ha varit en riktigt bra kväll! väldigt fina bilder (:

Svar: Ja det var det verkligen, tack ska du ha! =)
None None

#2 / / Annie:

Nej men! Alltid roligt att gå igenom din blogg, synd att jag inte kan vara lika vacker och elegant som min kära syster ;)

Svar: Vad är det för dumheter du säger, du är ALLTID vacker och elegant!! <3
None None