En höstig efterrätt

 
 
 
 
Världens enklaste men super goda efterrätt är väl ändå varm nyponsoppa med vaniljglass och mandelbiskvier. Det blev jag sugen på idag efter lunch och bestämde mig för att det var okej, sedan fick jag impulsen att jag skulle fota allt lite fint uppdukat. Resultatet blev bra men jag vet inte om det ser så aptitligt ut haha. Jag tänkte nog inte hela vägen med den varma nyponsoppan och den kalla glassen, det ser mest ut som en stor sörja. Men då har jag lärt mig av det misstaget i alla fall! Detta kan ni smaska på framför Tv:n ikväll då programmet "Det sitter i väggarna" äntligen börjar igen.
 
#1 / / Svea:

Men åh så gott, det åt jag alltid som liten :)

#2 / / Freja:

Nyponsoppa är så gott! Vart har du fixat brickan någonstans? Jättefin :)

Svar: Ja visst är det! Brickan köpte jag på en loppis på Öland i somras =)
None None

mumms