Hej från en julpyntad lägenhet

 
 
 
 
 
 
 
Hej mina vänner! Nu var det ett tag sedan sist men jag har haft fullt upp med mitt jobb på Maxi vilket är ganska så skönt efter en jobb lös höst. Hittills tycker jag att det har gått bra och jag kom in i deras rutiner ganska fort och jag har återigen haft tur med väldigt gulliga kollegor. Mellan passen på Maxi har jag hunnit med att jul pynta, vi har till och med skaffat vår första riktiga gran! Som ni kan se är jag är en sådan person som kör allt pynt redan från början eftersom jag vill plocka ner allt direkt efter nyår, då vill jag bara ha vår haha. Det var allt från mig, ville bara kika in här och säga hej, hoppas att ni har en fin vecka!
#1 / / Longevity - en blogg om hälsa:

Fint! Ser stämningsfullt ut

Svar: Åh tack ska du ha! =)
None None

#2 / / Hemma Hos Felicia:

åh vilken julstämning!! :)

Svar: Tack vad snällt av dig, jag tycker också att jag fick till det ganska så bra! =)
None None

#3 / / Jessica Claesson:

Vad fint du har det! :)

Svar: Tack vad gullig du är! :D
None None

#4 / / Maggi, blogg om att vara bipolär:

Ser riktigt mysigt ut! Tack för inspirationen inför julpyntningen här hemma :)

Svar: Tack och vad kul att du blev inspirerad, lycka till med pyntet! :D
None None

#5 / / Fani:

Åh men wow så fint och mysigt :)

#6 / / Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vilket fint julpynt :D

Svar: Tack ska du ha! :D
None None

#7 / / michellemariolina.blogg.se:

Gud vad fint!

Svar: Tack!! :D
None None

#8 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Men alltså åh så mysigt!

Svar: Tack vad snällt! =) Hoppas att du får en härlig jul i Sverige!
None None