Statusuppdatering

Den här bloggen blir aldrig riktigt som jag tänker mig att den ska vara.... jag skulle helst publicera ett inlägg varje dag men då min blogg handlar om mitt fotande så blir det inte så. Dels för att jag inte fotar varje dag och dels för att när jag har samlat på mig lite bilder på minneskortet så tar det så otroligt lång tid att redigera dem. Detta innebär alltså att jag och ni får stå ut med dessa glesa uppdateringar och jag hoppas att det är okej!
Jag är väldigt glad för de personer som fortsätter att kika in här <3
 
Tänkte skriva en liten statusuppdatering om mig:
Jag är mitt uppe i mitt första sommarlov på tre år och hittills har det gått så sjukt fort! Vädret har tyvärr inte varit till sin fördel förutom den senaste veckan då det har varit exemplariskt. Tyvärr har jag inte hunnit njuta så mycket av det då jag äntligen har lyckats få ett sommarjobb! I veckorna spenderar jag numera mina dagar på ICA Trekanten och jag trivs väldigt bra. På bara en och en halv vecka har jag hunnit lära mig väldigt mycket nya saker och lärt känna många fina arbetskamrater. De har ett väldigt stort tålamod och hur mycket jag än skulle klanta till mig så skulle de inte för en sekund höja rösten eller pika mig för det, detta är väldigt viktigt för mig då jag tar åt mig kritik väldigt hårt. 
Helt ärligt så har jag inte gjort så mycket men några roliga saker som hänt är att jag har åkt på roadtrip genom Norge med min familj, målet var att hälsa på Are och Frida i Brønnøysund och dit kom vi efter tre dagars konstant bilkörande. Vi fick se så mycket vackert under den resan och hela tiden förundrades man över att detta faktikst är vårt grannland! När vi kom hem från Norge så firade vi Hampus 22 årsdag och vårt första år som förlovade <3
Snart har jag lite semester och då ska jag bland annat åka till Astrid Lindgrens värld med Hampus systers familj, jag ska föröska ta mig hem till Öland och umgås med familjen och så har jag och Hampus bokat en liten snabb tripp till Göteborg. Jag ser verkligen framemot detta och förhoppningsvis kommer mina små äventyr upp här på bloggen.
Tills dess ska jag njuta av mitt resterande sommarlov och jag hoppas att ni gör detsamma!
 
Kram Evelina
 
 
#1 / / Annie:

Alltid roligt när du skrivet lite också! Jag längtar efter dig 😊 ❤