Andas ut

Ikväll kan jag äntligen andas ut och slappna av. Sommarschemat har börjat på jobbet, INTERVJUN är över och allt har lugnat ner sig en aning. Nu är det bara positiva och roliga saker att se framemot! Till intervjun nu då. Min kära tvillingsjäl var med mig från början till slut och för det är jag henne evigt tacksam, annars hade jag aldrig kommit fram på grund av fel biljettbokning eller nervösa anfall på perongen... men med henne vid min sida gick allt som en dans och jag tog mig igenom både resor och intervju smärtfritt. Nu återstår bara väntan på beskedet om man har gått igenom hela vägen eller ej.
Tack för en jätte härlig dag och jag tror att båda kommer slockna som ljus ikväll hihi!
 
Har en liten present här till dig som väntar! ;)
#1 / / Annie:

Men eve, jag tyckte ju bara det var roligt!! Och jag är så stolt över dig <3 och dumt av dig att visa en present, jag kommer på stört!!! Tack för en mysig och intensiv dag.

#2 / / Annie:

Men Evelina, jag tyckte ju det bara var roligt! Jag är så stolt över dig <3 en present?! Jag kommer på stört! Hihi, tack gör en rolig och intensiv dag. Puss