Elefantkuddarna

I början av september var vi i Stockholm och då passade mamma och jag på att gå in i Svenst tenn butiken, vilket såklart blev en favorit. Det mesta där inne går tyvärr bara att drömma om på grund av väldigt höga priser men vi fick med oss det här underbara tyget hem i alla fall. Så förra fredagen tog jag tag i saken och sydde kuddar av det.
 
 
 
 
Kuddarna fick en plats i min lilla kökssoffa! När jag ändå var i pysseltagen fixade jag till ett whiskeybord till Hampus. Min dröm är att äga en gammal drinkvagn men tills dess får det här bordet duga.
 
 
 
#1 / / Becka:

Åh, du har det så himla fint hemma! Vill också ha ett whiskeybord, måste bara lära mig att drika whiskey först... Saftbord...?

Svar: Åh tack becka du är så snäll! =) Haha jag dricker inte heller whiskey men flaskorna och glasen är så fina att se på. Abslout kan du göra ett saftbord! ;)
None None