Hej hopp!

Från vår i Varberg slänger vi oss fram till sommar och juli, jag har nämligen semester! Det kändes nästan lite ovant att redigera sina egna bilder då jag suttit med två bröllop hela juni och inte haft tid att lyfta kameran. Men jag tänkte försöka bättra mig med att fota vardagen i alla fall nu när jag är lite ledig. Jag har faktiskt flyttat hem till mamma och pappa i några veckor, det finns ingen bättre plats att vara ledig på under sommaren än Öland. Men nu tar vi en titt på min första semesterdag då jag var och hälsade på Sofie och barnen i Trekanten.
 
 
 
 
Vi klappade fåren och lammen som betade i hagen precis vid deras hus, sådan lyx att ha får som grannar.
 
Vi badade i deras enorma pool, tror dock det var sista varma dagen den här sommaren, och lekte olika lekar på studsmattan.
 
Jag beundrade deras fina växthus och allt dom planterat inne och ute.
 
Sedan tog vi en paus för fika deluxe!
 
Valdemar <3
 
Melanie <3
 
Cornelis <3
 
Så fint det var att få träffa familjen igen, blir inte super ofta numera men jag är tacksam för de gånger det blir. Bästa starten på semestern helt enkelt!