Bakom kullen

 
 
 
 
 
 
 
Jag har en slinga som jag brukar gå när jag vill ut och röra på mig, den startar väldigt nära min lägenhet och leder ut till Stensö, den är väldigt mysig för det är ingen trafikerad bilväg utan en grusväg i naturen. En bit in på denna slinga så ligger en kulle med en liten upptrampad stig på, jag har gått förbi denna kulle många gånger men aldrig tagit mig upp för att kolla vad som finns där. Men i måndags på min födelsedag så slog jag slag i saken och traskade uppför den här stigen och tro min förvåning när det var detta som fanns där uppe! Tänk att denna vackra utsiktsplats med havet och öarna fanns bara några minuters promenad från min dörr, hur sjukt!? Jag är så glad att jag tillslut upptäckte denna plats för hit kommer jag gå många gånger för att rensa tankarna och fylla på med energi. Tänk bara hur vackert det kommer vara under vintern, då ska jag även ta med mig varm choklad och en filt. Jag älskar när man hittar guldställen som denna i sin egen stad, det vackraste finns oftast närmre än vad man tror.