De första vårkänslorna

I fredags åkte vi hem till mamma och pappa för att hälsa på, mina systrar var också med hem och det var så mysigt att få träffas allihopa och jag är så tacksam för min fantastiska familj. Vi sov över till lördagen och hade en riktig utedag, vi började med en långpromenad ner till havet i strålande solsken och klarblå himmel. Vårkänslorna började lite smått smyga sig på.
 
 
Ögonen har inte vant sig vid detta ljus än haha!
 
Påväg tillbaka hem igen och vidare mot...
 
...skogen. Ida hade önskat att vi skulle grilla korv så det gjorde vi. Men först en liten nap i solen.
 
Pappa hade lektion i hur man bär sig åt med en motorsåg med svärsönerna då hans döttrar inte är så intresserade.
 
 
 
Grillad korv och varm choklad <3
 
 
 
En sådan här dag går det inte göra annat än att njuta och det var så skönt att få vara ute och andas ölandsluft och slippa stan för en stund. Jag hoppas det inte dröjer alltför länge tills jag kan åka hem och hälsa på igen. 
 
Idag fick jag veta att mamma och pappa bokat flyg till Rom och att vi åker i april för att fira mamma som fyller 50 nu i vår! Jag har inte varit utomlands sedan Afrika för tre år sedan så det ska bli väldigt roligt att få se lite av världen igen. Tills dess ska jag försöka bearbeta min flygrädsla!