En helg hemma

 
 
 
 
 
 
 
 
Den här helgen åkte jag och Hampus hem till mina föräldrar på Öland och vi har haft två väldigt mysiga dagar där. Jag älskar att komma hem och träffa min familj, då känns allting annat så obetydligt så länge jag har dom vid min sida. Vi har inte hittat på så mycket mer än att umgås och promenerat runt i byn men mer än så behövs inte. Idag på förmiddagen körde jag och Hampus ner till vår strand för att kolla läget. Som ni kan se på bilderna var det så himla dimmigt och grått så det gick knappt att urskilja vart havet slutade och himlen började, ändå väldigt vackert på sitt sätt. Nu känner jag mig lite mer redo för en ny vecka och avslutar den här veckan med mycket kärlek och tacksamhet i hjärtat. 
#1 / / Iza:

MEN vilka extremt fantastiska bilder!!! Har skrollat igenom en del här i bloggen och jag är helt fast!

Svar: Tack så hemskt mycket fina du, vilken fantastisk kommentar att läsa såhär på kvällskvisten! Det behövdes verkligen efter en väldigt dålig måndag, tack igen :D
None None