En liten paus

 
 
 
 
 
Idag har varit en ganska orkeslös dag. Tyvärr har jag inget schema alla dagar i veckan på Maxi utan jag får istället göra mig klar på morgonen och vara beredd på att dom kan ringa in mig samma dag. Den här dagen var en sådan dag men klockan gick och dom ringde aldrig och jag kom mig aldrig för att ta tag i något annat heller. Då bestämde jag mig för att ta mig ut ur lägenheten, ta med kamera och fika och sätta mig någonstans på Stensö. Jag hittade en mysig liten plätt under ett träd på en udde, dukade upp mina godsaker och startade en podd. Sedan satt jag där och njöt av havet och naturen runt om mig. Det bästa var att jag inte frös för jag hade väldigt många lager med kläder på mig just för att slippa bli kall, emellanåt kom även solen fram. Det blev en fin och välbehövlig paus i den här veckan. 
#1 / / Rebecca Adnell:

Fina bilder :)

Svar: Tack ska du ha! :D
None None