Ryggsäcken och dess innehåll

 
Den här ryggsäcken är ännu en examenspresent. Jag hade råkat nämna för min faster att jag letade efter en mindre ryggsäck men inte hittat någon jag gillade, detta lade hon på minnet och gick och köpte den mest perfekta ryggsäcken! Den är i precis rätt storlek i brunt skinn med flera olika fack både inuti och utanpå, av märket The Monte. Jag har använt den nästan varje dag sen jag fick den och jag har en känsla av att den kommer hänga med i många många år.
 
 
När jag ändå är igång tänkte jag visa vad som brukar finnas inuti ryggsäcken. Jag är en perfektionist ut i fingerspetsarna och älskar när saker och ting är organiserat och var sak har sin plats. Därför skaffade jag dessa underbara tygpåsar från Marimekko för drygt ett år sedan. I den översta och största ryms laddare och headset, i den mellersta har jag allt småplock som borste, smink, plåster och öronproppar, och den minsta använder jag som pennskrin. Sedan har jag min fossil plånbok som jag köpt på Macy's i San Francisco för fyra år sedan. Det bästa med äkta skinn är att det bara blir snyggare med åren vilket är tur för det kommer bli svårt att hitta en likvärdig ersättare till den här plånboken. Till sist bär jag med mig mina solglasögon som jag köpt hos en optiker här i Kalmar.