25 år!

 
 
 
Jag och min kära tvillingsyster fyllde 25 år i helgen och i alla fall vår familj är det en ganska stor händelse, så detta firades med ett stort kalas hemma på Öland. Självklart hade vi våra män där som precis också har passerat 25 års strecket, Hampus i somras och Levi för bara någon vecka sedan. För mig känns det lite smått ångestfyllt och jag hänger upp mig ganska mycket på min ålder. Varför vet jag inte riktigt, dels är det nog för att jag inte är där jag tänkt mig att jag "borde" vara vid 25 vilket i sin tur skapar en inre stress. Men själva födelsedagen har varit toppen och jag älskar att fylla år och ha kalas! Vad jag fick kan jag försöka dokumentera i ett eget inlägg framöver. 
#1 / / Annie:

Evelina, du är ung - sluta stressa. ”trust that life takes you where you need to be”
Glad att dela födelsedag med dig ❤️