Annas babyshower

 
 
 
 
 
 
För prick en vecka sedan var som sagt jag och min syster bjudna på vår allra första babyshower för vår barndomskompis Anna. I juni blir hon och hennes Jens föräldrar till en liten pojk, så himla häftigt! Det var en väldigt mysig babyshower och det var roligt att få träffa hennes andra kompisar. Annas mamma var också med och hade bakat fantastiska kakor och pajer och dom andra hade piffat så fint. Anna fördes dit med ögonbindel medans vi gömde oss i köket, hon blev helt klart överraskad när ögonbindeln åkte av och vi skrek SURPRISE! Sedan smaskade vi på allt gott, lekte lekar, gissade bebisens födelse vikt och längd och Anna öppnade paket. Jag ska erkänna att jag varit lite skeptisk mot detta fenomen men nu är jag helt klart omvänd haha. Jag önskar dig all lycka till Anna, det ska bli så roligt att få följa er resa!
 
#1 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Guuud så fancy :D

#2 / / Caroline:

Så fint och gott. :) Ha en trevlig valborg.