Måndagens

 
 
Polotröja, Gina tricot - Jeans, Bik Bok - Skor, Ecco
 
Såhär ser jag ut denna måndag, i ny superskön polotröja från Gina tricot. Den här dagen består av lite alla möjliga "måste göra saker" som att tvätta, veckohandla, betala räkningar osv. Jag ska även föröska ta mig in till stan och göra några ärenden. Ikväll händer det en lite spännande sak, jag ska nämligen börja en kurs inom stresshantering. Jag tror det kommer bli så himla bra för kvinnan som håller i denna kurs är så fin och bra, och vi kommer bara vara 4-5 personer som går den här kursen. Kursen kommer hålla på varje måndag i sex veckor och jag hoppas jag kommer lära mig massor. Hoppas att ni har en fin måndag!
#1 / / Rebecca:

enkelt och fint!

#2 / / Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

wow va snyggt!!!!

#3 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilken härlig outfit! :)