Sista dagen som 23-åring

 
 
 
Kofta, Lindex - T-shirt, MQ - Byxor, MQ - Lädersnöre, gammalt från en kofta
 
Jag vet att det blir mycket outfit bilder nu men det är för att jag inte gör speciellt intressanta saker om dagarna som jag kan dela med mig av. Idag har jag suttit på Linnébibblan med min syster och hennes klasskompisar, mest för att få lite sällskap men också för att leta jobb. När jag sitter hemma har jag väldigt svårt att sätta mig vid datorn och söka jobb för det är så ångestrelaterat för mig, men om jag kommer hemifrån och omger mig med andra som kan peppa så känns det lite lättare. När jag kom hem kände jag mig så rastlös att jag tog en power walk och det var riktigt skönt att få upp pulsen en stund. Efter en dusch blev det en promenad till Maxi för att inhandla lite saker inför morgondagen då det vankas kalas hemma på Öland! Imorgon fyller jag nämligen år och det ska bli så roligt, jag älskar att fylla år! Dock är kalaset avsett för min lillasyster som fyller 20 på söndag (Så sjukt, när blev hon vuxen?!). Hur som ska det bli så mysigt att åka hem och umgås med min familj, dom är ju det bästa jag har + Hampus såklart. 
 
Jag vill önska er en fin helg och ta vara på hösten så länge den finns kvar <3