Den turkosa skänken

Innan den här skänken hamnade i vårt vardagsrum användes den som skyltning i MÅLA butiken här i Kalmar, och det var också där som jag blev kär i den. Då jag känner Mårten som arbetar på MÅLA sa jag till honom att om de någon gång funderar på att sälja den så är jag spekulant. En tid senare ringde han och sa att dom nu skulle göra sig av med den. Hampus och jag satte oss i bilen direkt och hämtade den. Nu står den här och ger en härlig färgklick i vårt hem och jag blir glad varje gång jag ser den!
 
 
Jordgloberna är alla vintage och har hamnat hos mig på lite olika sätt. Whiskyglasen är från Cervera och karaffen har jag köpt på second hand. Brickan av trä har min morfar gjort och högtalaren är från Marshall.
#1 / / Annie:

Så fin den är, vill hitta något liknande hit hem :)