Randigt, blommigt och margaretaflätor

 
Jag har gjort ett litet kollage av sådant jag inspireras av just nu i klädväg. Jag älskar färger och mönster av olika slag och såhär i sommartider är det lite lättare att bära upp än vad det är under vinterhalvåret. Blommigt och randigt är mina absolut bästa mönster speciellt när de går i en rosa/röd färgskala. Vad gäller frisyrer så har jag fastnat för margaretaflätor, en lite roligare och piffigare uppsättning istället för den vanliga hästsvansen. Denna frisyr funkar väldigt bra nu till midsommar, speciellt om man sticker i lite blommor också.
 
Länkar till bilderna hittar ni på min Pinterest sida:
https://se.pinterest.com/Kanskeenbulle/
#1 / / Annie:

Men gud. Vilken dos inspiration, frisyrerna är helt magiska - kanske ska klippa mig kort? :D

Svar: Ja det tycker jag absolut att du ska göra, du är så himla snygg i det! :D
None None