Drömlista 2016

Nu när jag har sammanfattat det gångna året är det dags för en drömlista inför 2016. Det är inga nyårslöften utan snarare saker jag skulle vilja uppnå, och i slutet av året kan jag gå tillbaka och se om det var något som slog in. 
 
 
- Besöka ett annat land
- Ta examen från min utbildning
- Fira min examen med en stor fest
- Få in en yogarutin
- Börja träna lite försiktigt, men enbart för att må bra i kroppen!
- Ta med Hampus på en överraskningsdejt 
- Börja investera i min drömgarderob
- Fota och blogga mer
- Söka spännande jobb
- Komma underfund med vad jag vill göra karriärmässigt
- Starta en syjunta med spännande människor
- Börja bygga på en portfolio
#1 / / Becka:

Pax för att va med i syjuntan! (Om jag kvalificeras som spännande vill säga!) :)

Svar: Absolut becka!! :D Du är en av de mest spännande och inspirerande människor jag vet <3
None None