Första dagen på Gotland

Den här veckan hade jag som sagt tre semesterdagar så då bestämde vi oss för att dra till Gotland, vi tog även med oss Emma och Linus. Efter en tretimmars färd över havet anlände vi till Visby på onsdag eftermiddag och började med en uppställd gruppbild. Sedan promenerade vi genom muren in i den mysiga lilla staden.
 
Vårt första uppdrag var att köpa glass och det hittade vi här! 
 
 
Choklad med honung och saffran, såååå gott!!
 
Glassen avnjöts med denna utsikt, över Visbys hustak och havet.
 
 
 
Lilla gänget bland de söta gatorna.
 
 
Efter att vi traskat runt bland gränderna satte vi oss mitt i smeten på en uteservering. Det blev öl för Hampus och Linus, ett glas vin för Emma och Juice till mig. 
 
 
Efter att ha lämnat Visby en stund för att checka in på vårt hotell (som var en stor besvikelse) tog vi bilen tillbaka och lyckades knipa en plats på denna restaurang. Restaurangen var specsialiserad på hamburgare vilket vi alla fyra var så sjukt sugna på så det passade oss väldigt bra. 
 
Vi behövde inte bli besvikna, de kunde sin sak. Är troligtvis den godaste burgare jag ätit.
 
 
 
Sedan var vi proppmätta och gick längs gatorna tillbaka till bilen, men vi ville inte åka hem på grund av sunkigt hotell så vi körde vidare till havet istället...
 
#1 / / Emma :

Åh vilka fina bilder det blev! Så mysig resa, hoppas att jag kan få lite bilder med mig hem när vi kommer på besök nästa gång.. :)

Svar: Ja det var det verkligen! :D Såklart du kan få bilderna!
None None