Dag två på Gotland

Nästa dag på Gotland gav vi oss ut på vägarna med våran bil. Det var inte så lätt att hitta på Gotland men en höjdpunkt som vi lyckades hitta var gröna- och blå lagunen. Vattnet var så klart och fint! Tyvärr var det jättekallt och blåsigt den dagen men bada fötterna kunde man ju alltid göra. 
 
 
 
Så himla fint och mysigt!
 
Några meter bort låg den blå lagunen, jag måste medge att jag inte kunde så någon större skillnad mellan den gröna och blå.
 
Hampus och Linus trottsade kylan för här skulle det badas.
 
Lite tveksamma var de allt...
 
...men helt plötsligt var dom i! 
 
Nu gör vi ett jättehopp till kvällen där vi bokat bord på Pinchos. En väldigt speciell restaurang som var inredd till en cirkus och där maten beställdes genom en app på mobilen, väldigt modernt och framtida. 
 
 
Såhär såg vår mat ut vi beställde, ingen jättestor smakupplevelse tyvärr men det slank ner i alla fall.
 
Däremot var drinkarna himla goda!! Min alkoholfria till vänster och Emmas till höger.
 
Blev kär i denna tapet, skulle vara så fin i ett sovrum eller på en liten toalett...Jag kan i alla fall se det framför mig haha!
 
När vi inte fick sitta längre så promenerade vi vidare till en uteservering, men först ett stopp framför utsikten för att ta foton. Herrarna var av en slump likadant klädda, så söta <3
 
Ett fint par...
 
...och ett oseriöst par. Det var några glimtar från vår andra dag på Gotland, en mycket fin och bra sådan.