Någonstans i Nordnorge

Den senaste tiden har jag haft en väldigt stark längtan till naturen och börjat fantisera om vandringsresor som jag skulle vilja göra. Jag skulle så himla gärna bara vilja ge mig av någonstans, helst där det finns berg, och blir sådär hänförd av allt vackert och bara kunna sätta mig ner och andas in lugnet. Den här längtan brukar infinna sig när jag befinner mig i en stressad period där allt går i väldigt högt tempo, vilket jag i längden inte alls trivs med eller mår speciellt bra av. Just nu kämpar jag på med de sista veckorna i skolan och skriver kandidatuppsatts och försöker beta av de sista tentorna innan examen den 1 juni. Under tiden när jag kämpar på med detta får jag istället titta tillbaka på tidigare resor jag har gjort och njuta av landskapen genom bilderna.

Dessa bilder är från roadtripen jag och min familj gjorde i Nordnorge sommaren 2014 men som jag har glömt att visa här på bloggen, men de kom ju bra till pass nu istället!