En intensiv höst och en favoritplats

Nu har vi lämnat sommaren bakom oss och jag är inne i en väldigt intensiv och krävande period i skolan. Jag läser en kurs på engelska som heter international marketing, vi är blandat med utbytesstudenter från hela världen och oss pibbare. Jag som är väldigt osäker på min engelska och ser det som en stor utmaning att skriva och prata på ett annat språk än vad jag annars är van vid. Just nu arbetar vi med en rapport och i min grupp har jag en student från Japan och en från Kina, vilket är roligt men som sagt en stor utmaning! Mellan plugget och tåg pendlandet har jag ändå lyckats pussla ihop några bilder från ett par helger sedan. Hampus och jag var hemma på Öland och drog med oss mamma och pappa till en av mina favoritplatser, raset. 

 

 
#1 / / Hanna :

Denna dag ett liv...
Så fantastisk mysigt vi hade ❤️