Eksjö - första dagen

Jag inledde mitt sommarlov med en roadtrip till Eksjö för att hälsa på barndomskompisen Erika som varit på resande fot i Asien i ett halvår, med mig i bilen hade jag Annie och Frida. Förutom Eirka fick jag träffa en mycket söt liten familj som hyrde ett hus mitt ute på landet, väldigt idyliskt och jag blev inte allas avundsjuk...Vi började i alla fall med en fika och bebisgos hemma hos dem.
 
 
Gullungen Ebba som smälte allas hjärtan.
 
 
Erika, brun och snygg som alltid! Har inte träffat henne på flera år så det var verkligen på tiden.
 
 
 
Efter mycket fika i magen åkte vi vidare hem till Erika och Davis lägenhet, och vilken lägenhet dom bor i!
Fotonörden gick igång gensat.
 
 
 
Dessa skönheter låg lite varstans i lägenheten, fyndat från Indien!
 
 
 
Annie och Frida fixade kvällsmaten i form av varma mackor.
 
Efter maten hämtade vi en till efterlängtad person på stationen som också varit på vift i världen. Resten av kvällen pratade vi om allt mellan himmel och jord och avslutade med en väldigt fnissig yogalektion.