Roadtrip genom Norge II

Nästa dag på vår resa bestod av en ännu vackrare väg och Annie som nyss varit i Nya Zeeland drog liknelser med naturen som finns där, häftigt tycker jag!  Vi åkte många många färjor och så körde vi Atlantisvägen som tyvärr inte var så spektakulär som vi hade hoppats på men det är troligtvis bara för att vi är vana vid västkusten här i Sverige. Det var den här dagen som vi hade hoppats på att komma fram till Are och Frida men när kartan visade mååååånga mil kvar så gav vi upp och övernattade i Trondheim istället. 
 
 
 
 
 
 
Alltås detta klara turkosa vatten, hur vackert är det inte?! Tyvärr var det iskallt..
 
 
 
 
 
 
Utsikten från färjan
 
Min fina pappa <3
 
Här har vi då en bit av Atlantisvägens utsikt
 
Hej betongnördar!!
 
Somliga var lite trötta på att köra/åka bil
 
 
 
  
#1 / / Becka:

Så himla fina bilder! Gör mig sugen på att åka till vårt grannland ;)

#2 / / Maja:

åh tack Evie! :) Det ser jag verkligen fram emot, ditt bröllop kommer vara så genomtänkt och finfint som det bara går så det gör jag mer än gärna, PUSS PÅ DIG!