Ny vecka!

 
Ny vecka, nya möjligheter och nytt plugg! 
Jag sitter just nu i skolan och pluggar i väntan på att lektionen ska börja. Vi har en designkurs nu som heter visualiseringsteknik, mycket intressant och lärorik. Vi har fått en läxa som går ut på att göra olika slags ritningar på ett rum i hemmet. Jag valde såklart det svåraste rummet, köket, men jag intalar mig att jag lär mig mer på det! Som tur var hade vi mamma, pappa och Ida hos oss i helgen så pappa hjälpte mig att komma igång och visa hur man ska rita och tänka. Inte illa att ha en egen arkitekt som kan lära ut!
Den här veckan kommer fortsätta med massor utav plugg och resor till Växjö varje dag. Jag kämpar på nu så att jag kan klara mitt mål den 4 februari och efter det kan jag äntligen andas ut igen, i alla fall litegrann.
 
Hej så länge!
#1 / / Mamma:

Härligt Evie! POSITIVT TÄNKANDE ❤

#2 / / Annie:

Åh vad spännande! Här har mickis fått plugginspiration, kanske inte får med henne hem.. Kämpa på Evelina, jag tror på dig! :) <3