Halltorp

I helgen förbrukade vi äntligen vår julklapp nämligen en övernattning på Halltorps gästgiveri. Vi var dock inte ensamma utan hade ett trevligt sällskap av Emma, Linus, mormor och morfar. Under kvällen åt vi en underbart god middag följt av en ännu godare efterätt samtidigt som vår servitör höll låda för fulla muggar. Man behöver faktiskt inte åka så långt för att få lite miljöombyte, det räcker med att åka över bron.
Det var en väldigt trevlig vistelse med fina personer!
 
Jag blev lite kär i alla fina möbler som fanns och var nära på att försöka smuggla ut några och ta med mig hem.
 
Hampus och hans grimaser!
 
Bordet som vi satt vid senare på kvällen.
 
Snygga mormor!
 
 
Vi var synkade med prickigt mormor och jag.
 
 
Vackra detaljer.
 
Min finaste <3
 
 
Morfar har blivit hipp och skaffat iPhone!
 
Linus och Emma <3
 
En bild på mig och Hampus får avsluta det hela, vi blir ju alltid så fina på kort tillsammans...
 
#1 / / Annie:

Okej nu fick jag lite knyt i magen av saknad till er alls <3 har morfar skaffat iPhone?! Och vilken vacker bild på dig och mormor, du är så fin! Puss och kram