Mitt 2013

 
 
Här kommer en lista på bra saker jag gjort /varit med om under 2013:

- Besökt Bergen som är en av de finaste städer jag varit i, längtar tillbaka nästan jämt.
- Flyttat till min drömmlägenhet med Hampus.
- Aggerat butikschef.
- Annordnat mammas 45-års kalas helt själv.
- Fått två gravidbesked av två braiga människor.
- Haft en mycket lyckad klassåterträff med gamla nian!
- Jag och Hampus förlovade oss <3
- Jag sökte in till en universitetsutbildning och kom in!
- Jag har bestigit Sveriges högsta berg
- Jag harit på bröllop och fick även äran att vara fotograf.
- Vindsurfat.
- Paddlat kanot och övernattat på en öde ö.
- Varit med om en nollningsvecka.
- Hamnat i en väldigt bra klass med fina personer.
- Min fina G-morfar gick bort <3 (detta är dock ingen bra sak, men en stor händelse.)
- Samt att min tvilling och hennes pojkvänn förlovade sig <3
 
Det här året har varit ett av de bästa hittills i mitt liv och jag är tacksam att jag har fått så många fina minnen att tänka tillbaka på. Nu hoppas jag på att 2014 blir minst lika bra och händelserik som detta året med både små och stora händelser!
#1 / / Annie:

Finis, jag hoppas 2014 blir minst lika bra! <3

#2 / / Maja:

Ett händelserikt år med mycket äventyr, Gott nytt år på dig Evelina! :)