Helgen

Då onsdgar och torsdagar är mina helger nu för tiden så försöker jag passa på att hinna med lite roliga grejer dessa dagar. Den här veckan åkte jag hem till Öland för att umgås med min fina mamma och gå på plastparty hos Maria. Som vanligt blev jag uppassad med mycket fika och super god mat. Mamma tog fram gammla fotoalbum från när hon och pappa var 20 år och tågluffade i Europa och det var väldigt roligt att se! Vi kollade också på foton från när Annie och jag var nyfödda, så sjukt små vi var!
På kvällen åkte vi på plastparty vilket var mitt första men det blev inga köp. Det bjöds på underbart fika där med. På torsdagen (igår) följde jag med mamma till hennes jobb och höll henne sällskap en stund tills jag skulle med bussen. När jag var hemma i Kalmar igen kom Frida förbi på fika (tredje för dagen) som vi avnjöt på balkongen i solen. Sen kom älsklingen hem som jag hunnit sakna en del. Fin fin helg!
 
 
 
 
 
Pappa 20 år gammal!
 
Sååå vackert!
 
 
 
Söta lilla mamma!
 
 
Annie och jag =)
 
 
Läser tidningen med pappa, spännande grejer!
 
 
 
Undra hur många fiak bilder jag har på bloggen nu....MÅNGA!
#1 / / Annie:

Tack för ett fint inlägg, nu fyllde du mig med massor av hemlängtan och värme. Verkar ha varit en supermysig "helg" <3

#2 / / Becka:

Så himla fina bilder, både de gamla och de lite nyare.. ;) Synd att vi inte hann ses i Kalmar, hoppas det blir av snart! :)